Intresseanmälan inför Äventyrarnas och Utmanarnas sommarläger på Vässarö

19 november, 2019 av Mattias Nilsson

Hej!

Här kommer en intresseanmälan inför sommarens läger för Äventyrare och Utmanare. Detta är en preliminär ansökan till att åka med till Vässarö på sommarläger. Lägret ligger i Roslagens skärgård och är scouternas egen ö. Gullbrandstorp, Hortlax och Eldsberga kommer att åka tillsammans och bo i en egen ”by” men på ön finns också andra byar med andra scoutkårer. Vi är på ön mellan den 19 och 25 juli.
Lägeravgiften kommer att ligga på ca 2500kr för hela lägret med resa.
För att kunna boka så rätt antal platser som möjligt så behöver vi intresseanmälan innan nyår.
Denna anmälan är inte definitiv men om det blir trångt om platserna kommer föranmälan ge förtur. Denna anmäla gäller bara äventyrare och utmanare när det gäller Eldsberga-Tönnersjö scoutkår. Gå gärna in på Vässrös hemsid vassaro.se och titta lite närmre.

Gå in på följande formulär och föranmäl er om ni vill följa med på sommarens äventyr.